L’Escola

Som un centre educatiu de titularitat pública que va iniciar la seva activitat docent el curs escolar 1974-1975.

L’Escola orienta la seva activitat en el marc d’una educació basada en la responsabilitat com a membre d’una comunitat, una formació intel·lectual rigorosa, l’esforç personal, la voluntat de treball, la col·laboració, el foment de la sensibilitat cap a les manifestacions artístiques i l’ús acurat de l’entorn urbà i natural. Considerem bàsica l’adquisició de competències relacionades amb les tecnologies de la informació i la comunicació; així com l’aprenentatge de coneixements i el desenvolupament de valors i actituds que contribueixin a formar els nostres alumnes com a persones competents, responsables, respectuoses, crítiques i solidàries.

Actualment a l’escola s’imparteix Educació Infantil, de 3 a 5 anys, i Educació Primària, de 1r a 6è, dividida en tres cicles educatius.

L’Escola està adscrita a l’IES Joan Oliver i a l’IES Jonqueres. Els alumnes, quan acaben l’etapa d’Educació Primària, poden cursar l’etapa d’Ensenyament Secundari Obligatori (ESO) en qualsevol d’aquests dos instituts. Entre els dos centres hi ha establerta una coordinació periòdica per tal d’unificar criteris i metodologies, garantir el traspàs d’informació de tots i cadascun dels i les nostres alumnes, avaluar conjuntament els resultats i dissenyar estratègies comunes per a millorar-los.