JORNADES MATEMÀTIQUES 2020 / 6èB

Molt bones famílies,

el dimarts 24 de Novembre, vam celebrar a l’escola la primera jornada matemàtica d’aquest curs.

Els nens i nenes de sisè B, van començar fent un taller de geometria.

Van aprendre conceptes claus com el perímetre i l’àrea, i com calcular-los. Ara ja sabem quants metres quadrats té la nostra aula!

També van veure diferents tipus de figures geomètriques, planes i amb volum, identificant les parts que formen aquestes figures.

Per últim, els alumnes van crear els cossos geomètrics amb volum, partint d’una figura plana, amb una mica de llana i molta traça.

Us deixem un recull de fotos que vam fer aquell dia que podeu veure fent clic a la foto.

Ànims!