Fang!

Estem molt emocionades i emocionats de, finalment, poder compartir amb tota la comunitat del Calvet d’Estrella el pas de l’escola pel programa de televisió FANG! de SX3!

El passat mes d’octubre vam participar al rodatge de la primera temporada del concurs FANG! que el canal SX3, que forma part de 3Cat, estrena en la seva totalitat avui mateix a través de la seva plataforma online. A més, també se n’emetrà un capítol cada setmana a través del canal de televisió SX3.

Tot l’alumnat de CS vam anar fins a Arenys de Munt per gravar el capítol número 10 del programa que enfrontava alumnes de 6è de la nostra escola i l’escola Les Ferreries de Palafolls. Només tres representants de 6è van poder participar en les proves però la resta del cicle, 5è i 6è, vam animar-los d’allò més i ens ho vam passar de primera veient com és la gravació d’un programa de televisió. A més, ens van donar unes samarretes xulíssimes que ens vam poder quedar com a record!

Si voleu saber qui va guanyar haureu d’entrar a la web de SX3 i buscar el capítol número 10!

Mentrestant, per anar fent boca, us deixem algunes imatges promocionals que la productora, Abacus, ens ha fet arribar i algunes fotos i vídeos que vam capturar el dia del rodatge.

Cliqueu a l’enllaç per poder veure el capítol sencer!

Fins aviat!

.