Comiat Musa 6è

La setmana passada, per a l’alumnat de 6è va ser una setmana molt emotiva. Un dels nostres companys, en Musa, canvia d’escola, i de país! Així que li hem estat preparat diferents sorpreses en forma de record perquè se’n recordi de nosaltres!

Una de les sorpreses, va ser aquesta creació artística, un arbre amb unes boles de colors titulat “Musa”, i tal com expliquen els seus autors i autores, representa el que ens ha aportat en Musa, i els colors són l’alegria que ell ens va trasmetre sempre!

Esperem rebre notícies teves ben aviat, i al Calvet Estrella, saps que sempre hi trobaràs els teus amics i amigues!!