JOCS FLORALS – 6è

Estimades famílies!

Com esteu?

Avui l’alumnat de sisè de primària, conjuntament amb els seus companys i companyes de cicle, han celebrat els Jocs Florals a l’escola, concretament al teatre de l’escola. Per ser més exactes, la guanyadora i el finalista de sisè han llegit els seus contes, els quals s’han dut a terme mitjançant el binomi fantàstic, tècnica d’escriptura creativa de Gianni Rodari (una de les figures més significatives de la literatura juvenil). De la mateixa manera, s’ha llegit el conte gegant, titulat ”El Rinxolets”, que s’ha construït de manera conjunta entre tots els cursos.

Si voleu accedir a les imatges i a un vídeo de l’acte, feu clic a la següent imatge:

Us desitgem una bona diada de Sant Jordi!

Raquel