GRADUACIÓ DE 6è
Avui hem gaudit d’un moment de convivència i trobada molt especial; avui hem celebrat la graduació de l’alumnat de 6è. Ha estat un esdeveniment molt emotiu en el qual l’alumnat de segon han lliurat l’orla als seus padrins, aquells que els han estat ajudant durant el curs. Ha estat un moment de germanor, on ha […]



