LA BIATLÓ DE 6è
Els grups de sisè vam gaudir d’una intensa jornada d’activitat esportiva: la biatló. La biatló és una prova esportiva que barreja natació i cursa atlètica. Els participants primer han de nedar 50 m i després fer una cursa de 1,5 km. Tota la prova va ser cronometrada amb un xips que els alumnes portaven lligat al turmell. […]

