Natació dins l’horari escolar a 1r i 6è

natacio

Nedar és un dels esports més complets que existeixen. I a la nostra escola els nens i nenes de 1r i els de 6è fan l’activitat de natació dins l’horari lectiu (gratuïta per a les famílies), dins del programa “Jo nedo” promogut per la Direcció de Promoció esportiva de l’Ajuntament de Barcelona.

L’activitat la portem a terme un cop per setmana a les instal·lacions de les piscines Cotxeres Borbó, on un grup de monitors i monitores especialitzats ensenyen a nedar i a gaudir de l’aigua.

Els desplaçaments fins a la piscina els fem amb els/les mestres i pares i mares col·laborador@s.

Nota: Fins al curs 16-17 la natació a Cicle Superior es feia a 5è. Com a novetat del curs 17-18, la natació passa a fer-se a 6è.

Què cal dur:

• banyador
  • tovallola
  • xancletes
  • barret de bany
  • ulleres de natació (opcional)
  • Una motxilla on posar tot el material detallat anteriorment
  • Gorro de llana (pels dies de més fred a l’hivern)

• I recordeu, cal que la roba que els infants portin aquell dia ha de ser de ser fàcil de treure i posar, i marcada amb el seu nom.

nena-natacionen-natacio

Per què és important que els nens practiquin la natació?: