Organització i normes

L’organització i les normes de la nostra escola són reconegudes per tota la comunitat educativa i es passen a totes les famílies de l’escola cada principi de curs.

Horari d’entrades i sortides del centre

L’escola obrirà les dues portes a les 9h i les tancarà a les 9.10h .

En cas que l’alumnat arribi amb retard o hagi de marxar abans d’hora, cal que porti una nota explicativa a l’agenda.

• Si acompanyeu els infants perquè arriben més tard o els heu de recollir abans de l’hora habitual, us heu de dirigir a la conserge, que avisarà el professorat corresponent.
  • Hi ha un servei d’acollida de pagament a les 8h i a les 16.30h organitzat per l’AMPA.

Assistència

És obligatòria i se’n portarà control. Cal notificar les absències telefònicament o mitjançant l’agenda, explicant-ne el motiu.

Acompanyament i recollida

Educació Infantil (P.3 i P.4): es podrà deixar l’alumnat a les classes.

Educació Infantil (P.5): es podrà deixar l’alumnat a la porta de vidre del balcó.

Educació Primària: l’alumnat puja sol a l’aula.

La porta d’educació infantil s’obrirà a les 16:20h.

A partir de les 16.30h comencen les activitats extraescolars.

L’alumnat que no realitza cap activitat extraescolar no es pot quedar al centre.

En el cas que no pugueu recollir puntualment els infants, es quedaran al servei d’acollida i aquest servei es cobrarà.

Indicacions que cal tenir en compte

Medicaments: No se’ns permet donar medicaments sense la recepta mèdica i autorització.

Cap infant pot assistir a classe amb febre. En cas que en tingui, s’avisarà la família per tal que el passi a recollir.

(Per a més informació sobre l’administració de medicaments cliqueu aquest enllaç)

Educació Física: és obligatori portar xandall i calçat esportiu. Els nens i les nenes d’ educació infantil per fer psicomotricitat han de portar uns mitjons una mica gruixuts, amb el nom posat, que es quedaran a l’escola.

L’alumnat de CS ha de portar una bossa amb una samarreta i una tovallola petita.

Plàstica: Tot l’alumnat de l’escola ha de portar una bata o samarreta vella per no embrutar-se.

Aniversaris: per celebrar els aniversaris no es poden portar llaminadures i es recomana portar pa de pessic, galetes assortides o magdalenes i rajoles de xocolata.

No es permet, a les aules ni al recinte escolar, repartir invitacions a festes d’aniversari, llevat que es convidi tot el grup classe.

Joguines: recomanem que l’alumnat d’educació infantil no porti joguines de casa.

Esmorzars: els nens i les nenes de P3, P4, P5, per continuar la campanya de salut, hauran de portar fruita. L’alumnat de cicle inicial i mitjà

ha de portar fruita els dilluns, dimecres i divendres i els dimarts i dijous pot portar entrepà.

Altres

Cap infant pot portar jocs electrònics, aparells de música, telèfons mòbils, begudes, pastes, esmorzars envasats, diners…

Pel que fa als mòbils, farem una excepció amb l’alumnat (a partir de 5è), la família del qual ho justifiqui degudament. Serà imprescindible deixar-lo desconnectat al despatx quan s’arribi al centre i recollir-lo just abans de marxar.