EL NOSTRE DIA A DIA A L’ESCOLA

ATENCIÓ!!!
No us oblideu d’anar mirant
tot el que fem a l’escola
a l’apartat “dia a dia
del nostre web.

Teniu l’enllaç a la part superior dreta ↑↑↑

Si la trobes, és teva!

Sota el lema “Si la trobes, és teva!”, Joan Juncosa, un arquitecte artista, ha iniciat fa un temps un moviment que porta tota Barcelona de bòlit! Cada setmana penja diferents rajoles hidràuliques, pintades per ell, per diferents llocs de Barcelona i Catalunya. Si identifiques… Llegeix més»

Els refugiats i el pla de la Gemma

Els nens i nenes de quart, cinquè i sisè, aquest tercer trimestre a valors, hem treballat el tema dels refugiats. Per poder aprofundir i saber-ne més, hem visionat un documental on la protagonista és la Gemma. Gràcies a ella, hem conegut unes situacions horribles de… Llegeix més»

Representem obres de teatre

El passat dijous 6 de maig els alumnes de la classe de 5è A vam representar dues obres de teatre davant dels nostres fillols i filloles. Va ser una estona divertida i entretinguda on vam poder gaudir d’una estona plegats.
Els/ les fillols/es ens van donar… Llegeix més»

Ja arriba la Castanyada!

S’apropa la castanyada!
Aquest divendres celebrarem la castanyada i tot i la distancia serà un dia per compartir, gaudir, trobar-nos i fer diverses activitats plegats.
Ja us ensenyarem fotos més endavant però us podem avançar que estem preparant una dansa tota l’escola: La castanyera rumbera! La ballarem… Llegeix més»

INFORMACIONS CURS 2020-2021

Benvingudes de nou a l’escola, famílies!
Un nou curs comença, i sí aquest especialment serà un curs diferent, curiós, estrany, però tenim moltes ganes d’acollir als infants, de veure’ls, de gaudir-los, d’estimar-los i seguirem tenint molt bons moments, compartint emocions, aprenent coses noves i serà un… Llegeix més»

SOL·LICITUD D’AJUTS DE MENJADOR

SOL·LICITUD D’AJUTS DE MENJADOR SETEMBRE

• Del 7 al 20 de setembre (ambdós inclosos)

Es recomana que es faci la sol·licitud de forma telemàtica.
La sol·licitud es pot fer des de qualsevol dispositiu mòbil. Un cop emplenada la sol·licitud i enviada es generarà un resguard de la sol·licitud que… Llegeix més»

PLA D’OBERTURA DE CENTRE

A partir del Pla de Reobertura de centres del Departament d’Educació, el Consorci d’Educació de Barcelona va informar:
“Tots els centres,  elaboraran el Pla d’Obertura amb la clara voluntat d’atendre i prestar el millor servei a l’alumnat i, partint del coneixement de la realitat de… Llegeix més»