Servei de Famílies Col·laboradores de l’Ajuntament de Barcelona

A Barcelona hi ha famílies que puntualment no poden ocupar-se dels seus fills/es per diverses circumstàncies (motius laborals, formatius, familiars o de salut. El Servei de Famílies Col·laboradores de l’Ajuntament de Barcelona disposem  d’un banc de famílies voluntàries, que s’ofereixen per tenir cura dels… Llegeix més»

Dia de la Pau 2019

Un any més, l’Escola Calderón hem seguit celebrant una de les festes que més ens estimem i en som fidels.
Com cada hivern, faci fred o molt de fred, ens hem reunit tota la comunitat educativa per seguir afirmant els valors que realment ens importen.
Aquest any,… Llegeix més»

Portes obertes: 12 i 13 de març

Dies de portes obertes per a noves famílies:
Dimarts 12 i Dimecres 13 de març
De 15:15 a 17:00

Hem escollit fer les portes obertes en horari escolar perquè volem que les famílies vegin de primera mà quin és el nostre projecte i l’ambient diari de l’escola… Llegeix més»

356 gràcies!

356 gràcies! I per què? Doncs perquè és el nombre de grues que hem aportat a la Marató d’aquest any, en el projecte “Un origami, un euro”. Per aquest motiu us volem agrair la implicació de tots els i les alumnes i famílies, per tal… Llegeix més»

Grues cap a la Marató 2018

Aquest any la nostra escola participa en el projecte “Un origami, un euro”. Des de primer fins a sisè participarem fent grues de paper. Per cadascuna es donarà un euro a la Marató de TV3, que aquest any recapta diners per la investigació del càncer.
I… Llegeix més»

“VIATGEM A L’ANY 1000” (Monogràfic)

Aquest curs 2018-19 fem un  fantàstic viatge al passat, ni més ni menys a l’any 1000! Ens situem  en plena edat mitjana, coneguda també com època medieval.

L’objectiu principal és conèixer  com vivien, a què es dedicaven, quines costums tenien,… Llegeix més»

ARBRE DE COLORS

MURAL COL·LECTIU
Cada alumne de l’escola ha retallat i decorat una “fulla” de l’arbre. Hem utilitzat papers de colors i retoladors. Hem demanat als infants crear dissenys simètrics amb colors que s’aproximin al que els ha tocat. I el resultat ha estat aquest magnífic arbre… Llegeix més»

Reunions de famílies curs 18-19

Us convoquem per presentar-vos en primera persona tota la informació referent al curs del vostre fill/a.
Es lliurarà un dossier a totes les famílies amb la informació referent al seu curs (sortides, horaris, pagaments, informació rellevant,…)
Les dates de les reunions:
P3–> dimarts 16 d’octubre… Llegeix més»

Ja tenim rocòdrom!

Ja tenim rocòdrom al pati anglès de l’escola!
Un rocòdrom que compta amb un dibuix de fons realitzat per l’Ampa de l’escola Calderón…i ens encanta el resultat!
Amb aquesta instal·lació hem guanyat un espai esportiu vertical  homologat. Està pensada per a que l’utilitzin tots els nivells… Llegeix més»

BONA DIADA DE SANT JORDI 2018

Benvolgudes famílies,
Com cada any pel dia de Sant Jordi, els grups de 6è muntaren unes paradetes de llibres i roses a l’escola. Durant tot el dia, els alumnes i famílies podreu venir a visitar-nos. Si compreu a les nostres parades, estareu col.laborant… Llegeix més»

ABECEDARI DE LA PAU

Tots els alumnes de l’escola han estat treballant què vol dir fer la Pau i com es tradueix aquesta expressió en el nostre dia a dia. Gràcies a aquest treball, els infants han pogut elaborar un recull força extens de paraules que expressen sentiments de… Llegeix més»

Arriba… el circ!

El projecte d’escola que tots els grups fem enguany gira al voltant del món del circ.
L’hem titulat “Arriba… el circ!” i l’iniciem amb una sortida espectacular:
EL CIRC HISTÒRIC RALUY