Grues cap a la Marató 2018

Aquest any la nostra escola participa en el projecte “Un origami, un euro”. Des de primer fins a sisè participarem fent grues de paper. Per cadascuna es donarà un euro a la Marató de TV3, que aquest any recapta diners per la investigació del càncer.
I… Llegeix més»

“VIATGEM A L’ANY 1000” (Monogràfic)

Aquest curs 2018-19 fem un  fantàstic viatge al passat, ni més ni menys a l’any 1000! Ens situem  en plena edat mitjana, coneguda també com època medieval.

L’objectiu principal és conèixer  com vivien, a què es dedicaven, quines costums tenien,… Llegeix més»

ARBRE DE COLORS

MURAL COL·LECTIU
Cada alumne de l’escola ha retallat i decorat una “fulla” de l’arbre. Hem utilitzat papers de colors i retoladors. Hem demanat als infants crear dissenys simètrics amb colors que s’aproximin al que els ha tocat. I el resultat ha estat aquest magnífic arbre… Llegeix més»

Reunions de famílies curs 18-19

Us convoquem per presentar-vos en primera persona tota la informació referent al curs del vostre fill/a.
Es lliurarà un dossier a totes les famílies amb la informació referent al seu curs (sortides, horaris, pagaments, informació rellevant,…)
Les dates de les reunions:
P3–> dimarts 16 d’octubre… Llegeix més»

Ja tenim rocòdrom!

Ja tenim rocòdrom al pati anglès de l’escola!
Un rocòdrom que compta amb un dibuix de fons realitzat per l’Ampa de l’escola Calderón…i ens encanta el resultat!
Amb aquesta instal·lació hem guanyat un espai esportiu vertical  homologat. Està pensada per a que l’utilitzin tots els nivells… Llegeix més»

BONA DIADA DE SANT JORDI 2018

Benvolgudes famílies,
Com cada any pel dia de Sant Jordi, els grups de 6è muntaren unes paradetes de llibres i roses a l’escola. Durant tot el dia, els alumnes i famílies podreu venir a visitar-nos. Si compreu a les nostres parades, estareu col.laborant… Llegeix més»

ABECEDARI DE LA PAU

Tots els alumnes de l’escola han estat treballant què vol dir fer la Pau i com es tradueix aquesta expressió en el nostre dia a dia. Gràcies a aquest treball, els infants han pogut elaborar un recull força extens de paraules que expressen sentiments de… Llegeix més»

Arriba… el circ!

El projecte d’escola que tots els grups fem enguany gira al voltant del món del circ.
L’hem titulat “Arriba… el circ!” i l’iniciem amb una sortida espectacular:
EL CIRC HISTÒRIC RALUY

Reunió informativa menjador curs 17-18

El dimecres 14 a les 16:30 al menjador de l’escola
es farà una reunió informativa amb la Fundació Fundesplai
És especialment important assistir-hi ja que hi haurà força novetats i informacions importants.
Hi esteu convidades totes les famílies que tingueu interès en saber com funcionarà el menjador el… Llegeix més»

Festa major de Nou Barris 2017

Al barri estem de Festa Major!
Tota la programaciò de la Festa Major de Nou Barris la trobaràs aquí:  http://lameva.barcelona.cat/noubarris/ca/noticia/a-punt-per-la-festa-major-de-nou-barris
I a més no et perdis l’exposició feta amb treballs dels alumnes de la nostra escola!
Exposició: “El nostre barri”
Quan: Del 9 al 20 de maig de 2017
On: Biblioteca Villapicina… Llegeix més»