Propostes de la setmana (13 de maig)

Benvolgudes famílies,
De nou ens posem en contacte amb vosaltres.
Esperem que seguiu gaudint i treballant en les propostes de cada setmana.
Una abraçada molt forta.
Propostes de la setmana:
INFANTIL
Llegeix més»

Propostes de la setmana (6 de maig)

Benvolgudes famílies,
Una setmana més ens posem en contacte amb vosaltres.
Esperem que seguiu gaudint i treballant en les propostes de cada setmana.
Una abraçada molt gran.
Propostes de la… Llegeix més»

Propostes de la setmana (29 d’abril)

Benvolgudes famílies,
De nou ens posem en contacte amb vosaltres sense poder estar a l’escola.
Esperem que les propostes de la setmana passada hagin anat bé. Recordeu que si teniu qualsevol dubte podeu posar-vos en contacte amb les tutores. Us resoldran i us facilitaran les tasques.
Ara ja… Llegeix més»

Propostes de la setmana (22 d’abril)

Benvolgudes famílies,
Iniciem el tercer trimestre sense poder estar a l’escola.
Per això a partir d’ara cada dimecres us anirem fent propostes per anar fent des de casa. Aquí trobareu les d’aquesta setmana.
Teniu uns quants dies per davant per fer-les. Organitzeu-vos com us vagi millor.Seria bo que us… Llegeix més»

Arriba Sant Jordi!

Ja queda poc per la diada de Sant Jordi, ben diferent però segur ben especial.
                    Aquí teniu les roses que han fet alguns mestres.
I tu, ja tens la teva?
Et deixem algunes propostes per si vols fer-ne… Llegeix més»

Propostes del 25 de març

Benvolgudes famílies,
Tal i com us vam anunciar, hem fet un recull de propostes de part de totes les mestres i tots els mestres de l’escola, que podeu anar fent, si voleu, durant aquestes properes setmanes.
Aviat rebreu la manera de com posar-vos en contacte amb els… Llegeix més»

Recomanacions per aquests dies

Benvolguda família,
Tal i com us vam fer arribar fa uns dies via watsapp, us afegim aquí unes recomanacions, algunes del Departament d’Educació i d’altres de collita pròpia, per si en voleu fer una ullada.
Molts petons i moltes abraçades!
Recomanacions Calderon

Campanya de reciclatge

Benvolgudes famílies,
els alumnes de la classe dels Fènix us informem que durant tot el que queda de curs recollirem retoladors gastats per a reciclar. Des de l’escola reciclem moltes coses, però ens hem adonat que els retoladors també es poden reciclar.
Per tant, si en teniu… Llegeix més»

DIA INTERNACIONAL DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA

Un any més hem celebrat el Dia de la pau i la no violència davant del Centre Cívic Can Basté!
Avui, 30 de gener es commemora la mort del líder espiritual de l’Índia Mahatma Gandhi, pacifista que promovia la no violència com a mitjà de lluita.
Aquest… Llegeix més»

FESTA DE LA PAU

Estimada família,
Com cada any, l’escola celebra la FESTA DE LA PAU el 30 de gener a Can Basté.
Aquest curs l’eslògan “BATEC PER LA PAU” ens ha ajudat a prendre consciència de la importància de les donacions de sang, i per això ens vam proposar muntar… Llegeix més»

ESTEM PREPARANT EL FESTIVAL D’HIVERN

Benvolguda família,
Us fem arribar els dies què actuarà l’alumnat de l’escola en el festival d’hivern, per tal que us pugueu organitzar i venir a veure els vostres fills i/o filles.
GRUP 1 – Dimarts 17/12/19 ( a les 15:15h)
P3 A – P5 B – 1r… Llegeix més»

MOSAIC MITOLÒGIC

Ja tenim la nova decoració d’aquest curs 2019-2020!
Com cursos anteriors, aquest mural ha estat realitzat per tots els alumnes de l’escola, des de P-3 fins 6è de primària. Cada alumne ha dibuixat dins d’un quadradet la criatura mitològica que representa el nom de… Llegeix més»