El passat dia 16 vam fer l’última sortida del curs! Vam anar al Parc de la Balena. Sempre és emocionant per nosaltres sortir amb els nostres companys/es, però si a sobre anem a un lloc que coneixement molt bé i és realment original molt millor. També van anar a un parc més petitó de camí a l´escola.




