LA BIATLÓ DE 6è

Els grups de sisè vam gaudir d’una intensa jornada d’activitat esportiva: la biatló.

La biatló és una prova esportiva que barreja natació i cursa atlètica. Els participants primer han de nedar 50 m i després fer una cursa de 1,5 km. 

Tota la prova va ser cronometrada amb un xips que els alumnes portaven lligat al turmell. Tindrem uns bons resultats?

Desplaça cap amunt
Ves al contingut