TOTS A L’AIGUA!

Ahir tot l’alumnat de primària va gaudir d’unes jornades esportives en les quals, en gran part de les propostes, van poder refrescar-se jugant amb aigua.

Tant professors com alumnes van compartir una altra experiència on va predominar els riures, l’alegria, la convivència i el respecte.

Xeringues d’aigua, relleus d’esponges, 3 en ratlla en equips, la bomba d’aigua… són exemples d’activitats que es van realitzar i, a continuació, us deixem algunes imatges.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut