Sant Jordi i Jocs Florals 18-19

El dia 23 d’abril de 2019, primer dia del 3r trimestre del curs 18-19, vam celebrar el dia de Sant Jordi a la nostra escola.

Durant el matí tots els nens i nenes del centre van realitzar diferents tallers i van crear una rosa i un drac d’allò més bonics.

A la tarda va tenir lloc l’acte d’entrega dels “Xens Jocs Florals de l’Escola L’Àlber”.

Feia poc que ens havia visitat l’escriptor Ricardo Alcántara, que ha escrit moltíssims llibres que tenen a veure amb les emocions, els sentiments… És per això que el tema dels Jocs Florals havia de tenir relació amb tot allò emocional. De fet, tots els alumnes de l’escola havien treballat i/o llegit un dels llibres del Ricardo Alcántara.

Els alumnes guardonats/es en el certamen van llegir els seus treballs i van ser obsequiats amb un llibre, una flor i un diploma els guanyadors i  un llibre i un diploma els accèssits.

Va ser una festa ben lluïda! Si cliqueu a la foto podreu veure un recull de fotos.