Teranga. El llegat dels griots del Senegal.

TERANGA. EL LLEGAT DELS GRIOTS DEL SENEGAL

El dijous 19 de novembre del 2015, vam pujar a l’autocar vam anar de sortida a Lleida. Quan vam arribar, ens vam agrupa per classes i vam entrar al CaixaForum.
Vam anar a veure l’actuació de “Teranga, el llegat dels Griots del Senegal” per saber-ne més sobre els seus instruments i com viuen al Senegal.
Hem ballat un ball tradicional d’allí, i hem après paraules del seu idioma.

Izan i Maria A.

L’alumnat de 5é de l’escola Alba, el dia 19 de novembre de 2015, vam anar al CaixaForum a veure un espectacle Africà del grup anomenat “Djilandiang”, i opinen que:
Va ser molt divertit perquè aquest grup de Senegal tenien molta energia i tocaven una mena de tambors, cantaven i ballaven molt bé i tenien unes costums molt divertides i diferents.
Tenien uns deus que invocaven a la pluja, instruments i pentinats molt diferents i divertits, com ara un tipus de instrument de corda que es diu Kora.

Aleix, Pau i Laia