Teranga. El llegat dels griots del Senegal.

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

TERANGA. EL LLEGAT DELS GRIOTS DEL SENEGAL

El dijous 19 de novembre del 2015, vam pujar a l’autocar vam anar de sortida a Lleida. Quan vam arribar, ens vam agrupa per classes i vam entrar al CaixaForum.
Vam anar a veure l’actuació de “Teranga, el llegat dels Griots del Senegal” per saber-ne més sobre els seus instruments i com viuen al Senegal.
Hem ballat un ball tradicional d’allí, i hem après paraules del seu idioma.

Izan i Maria A.

L’alumnat de 5é de l’escola Alba, el dia 19 de novembre de 2015, vam anar al CaixaForum a veure un espectacle Africà del grup anomenat “Djilandiang”, i opinen que:
Va ser molt divertit perquè aquest grup de Senegal tenien molta energia i tocaven una mena de tambors, cantaven i ballaven molt bé i tenien unes costums molt divertides i diferents.
Tenien uns deus que invocaven a la pluja, instruments i pentinats molt diferents i divertits, com ara un tipus de instrument de corda que es diu Kora.

Aleix, Pau i Laia