XXI Bicicletada i Cassola de Tros

bici 1Benvolguts i benvolgudes,

Com ja us vam comunicar, el pròxim dissabte 8 d’octubre ens trobarem a l’escola Alba per participar en la XXI Bicicletada i Cassola de Tros.

Ens agradaria comentar-vos que aquestes trobades i festes que organitza l’AMPA tots els anys, fan que esdevinguin tradicions en el pas dels nostres fills i filles per l’escola. Per garantir i conservar aquestes tradicions, és necessari comptar amb la col·laboració desinteressada dels pares, mares i famílies (recordeu que l’AMPA està formada per tots els pares i mares dels alumnes de l’escola).

Hi col·labores?

Per això, ara que s’apropa la bicicletada, us demanem la vostra ajuda en les diferents tasques per aquest dia, com són: muntar taules, repartir dorsals, preparar el jocs de tarda…

Diga’ns en quines activitats ens ajudaràs a través del formulari de col·laboració (clic aquí).

“Entre tots i totes aconseguirem un gran dia pels nostres fills/es”

Així doncs, si voleu venir a passar un dia diferent cal que ompliu el formulari d’inscripció (clic aquí) i que us llegiu el reglament (clic aquí).

Som-hi, la XXI Bicicletada i cassola de tros s’apropa!

Atentament,
La Junta de l’AMPA