Trobada Familiar Musical

Benvolguts i benvolgudes,

Diumenge 26 de març ens trobarem a l’escola per gaudir d’un bon ambient musical!

• 10:00h Iniciem la trobada amb un esmorzar de llonganissa a la brasa o bé torrada amb escalivada a 3 euros.
  • 11:00h Fem instruments en família!
  • 13:00h Cloenda de festa musical.

Per poder finançar alguns materials, es cobrarà per assistir 1€ per persona.

Els instruments musicals els farem amb materials reciclats i us volem demanar, a tots/es els que pugueu, tant si veniu com si no, que ens feu arribar algunes cosetes que potser teniu per casa i no en feu ús com ara:

• Ampolles d’aigua petites.
  • Envàs de iogurt de plàstic.
  • Caixes de formatgets.
  • Caixes de sabates.
  • Càpsules de cafè (buides i netes).
  • Envàs de detergent.
  • Tubs de paper de cuina.
  • Pots de llauna (de conserves, de llet de bebès, de cacau soluble…).
  • Pinces de fusta d’estendre roba.

IMPORTANT!

Quan tinguem enllestits tots els instruments i a mode reivindicatiu, els farem sonar i donarem a conèixer el nostre descontent per la manca de paraula per part de l’Ajuntament de Lleida en el manteniment de la zona d’encotxament, perquè tot i que la comissió de mobilitat ha sol·licitat en diferents ocasions la reparació de la rampa accés i la senyalització horitzontal, entre altres, de moment, no ens n’han resolt cap.

Us convidem a afegir-vos a les 12.30h i que participeu en l’acte!

D’altra banda, us informem que l’adjudicació de les obres d’ordenació de la cruïlla s’ha fet pública aquesta setmana, per tant, es van complint els terminis per a la millora dels accessos a l’escola.

Gràcies per col·laborar!

COMUNITAT EDUCATIVA ESCOLA ALBA