REUNIÓ FAMÍLIES

El dia 18 d’octubre del 2018, les famílies de l’alumnat de cinquè van assistir, a les 19:00 a l’escola, per fer la reunió. Com cada any, els  van explicar les normes de l’escola, els nous professors [aquest any és el Santi el professor d’educació física]…També els van ensenyar les aules i van mirar el padlet que havíem fet els nens i nenes de cinquè. El padlet, per si no ho sabeu, és un lloc on pots ficar missatges, com si fos una pissarra virtual. Els nostres pares van contestar el nostre missatge. I per últim van provar un tros de codonyat, que fem als tallers de l’escola i també van tastar el macondito.

ROGER D.,GERARD,SERGI i ANGEL (5è).