Resum Mostra de Teatre

Benvolgudes famílies,

Fa uns dies va tenir lloc a l’escola la Mostra de Teatre on han participat els alumnes que realitzen l’activitat extraescolar de teatre.

Hem de dir que va sortir genial! Tenim uns grans artistes a l’escola que ens han fet gaudir molt amb les seves obres.

A continuació, mostrem una recull d’imatges de les representacions i els artistes:

SERÀ NOSTRE (1r i 2n): Una colla de lladres no massa espavilats s’aixequen un dia amb una gran noticia: la copa Reina Flor arriba a la ciutat, qui s’emportarà el gran botí?

?

QUE LI PASSA AL MUSEU?  (3r i 4t) Tots sabem el que és un museu o això és el que ens pensem, però algú sap què passa quan el museu tanca les portes? És tot un misteri que els nostres personatges us volen explicar…

?

SPOT (5è i 6è): Qui no ha utilitzat mai el lema d’un espot  publicitari enmig d’una conversa? Qui no s’ha descobert alguna vegada a ell mateix taral·lejant la tornada d’un anunci de ràdio o televisió?  Fins a quin punt la publicitat ha penetrat en les nostres vides, i com, sovint, la gent es comporta com si visqueren dins d’un espot inacabable.

?

AMIGUES PER SEMPRE (1r i 2n): A les amigues moltes vegades no els agrada fer les mateixes coses, però el més importat és que sempre siguin amigues, tant en els bons com en els mals moments.

20160503_171153

?

L’ESTRELLA DEL PRÍNCEP (3r i 4t): Una colla de miners a la recerca del diamant que els canviï-hi la vida. Fins que després de molt temps buscant i treballant, un dia la sort entra a la seva vida i els fa iniciar un viatge ple de sorpreses.  Però el que ells no saben és que el diamant que tant han somiat i que per fi han trobat, té la seva pròpia historia .

20160503_172306

WE WILL ROCK YOU (5è i 6è): La historia té lloc en un suposat futur on l’originalitat i la individualitat han estat prohibits; en aquest context, una noia solitària i somiadora alimenta la teoria d’una profecia que farà possible la tornada del Roc & Roll.

?

Esperem que hàgiu gaudit molt!