QUÈ MENGEM?

Dimecres 26 d’abril tindrà lloc la xerrada / col·loqui QUÈ MENGEM? que des de FEM COMUNITAT, FEM ESCOLA, hem programat per aquest curs.

Amàlia Zapata, Investigadora Col·laboradora en IRB Lleida, Diplomada en Infermeria, Professora Associada de la Universitat de Lleida i especialitzada en nutrició ens oferirà una xerrada en torn als hàbits de l’alimentació. Tanmateix, ens anirà resolent tots aquells dubtes que ens puguin anar sorgint.

La xerrada tindrà lloc a la Sala d’Actes del Centre Cívic de Pardinyes a les 18.00h.

Per poder aprofitar al màxim la ponència, paral·lelament, a una altra sala del Centre Cívic de Pardinyes hi haurà una sessió de contacontes per als vostres fills i filles. Si teniu previst venir amb els més menuts, cal que els inscriviu en aquest formulari CONTACONTES (cliqueu damunt la paraula).

Recordeu: DIMECRES 26-04-17 A LES 18.00h A LA SALA D’ACTES DEL CENTRE CÍVIC DE PARDINYES.

FEM COMUNITAT, FEM ESCOLA