PROJECTE PLANTES MEDICINALS I AROMÀTIQUES

PROJECTE PLANTES MEDICINALS I AROMÀTIQUES:

TENIM CURA DEL NOSTRE JARDÍ DE PLANTES AROMÀTIQUES I MEDICINALS

D’acord amb el nostre projecte i arribada la primavera, ens hem posat en marxa per tal de tenir cura del nostre jardí de plantes medicinals i aromàtiques.

Així doncs, ara mateix estem netejant i replantant i anem fent manteniment.

En aquestes activitats hem col•laborat tot cicle superior, 5è i 6è, i ens ha anat molt bé poder anar a la visita de l’escola de jardinera de l’ajuntament de Lleida, on encara hem aprés més detalls sobre la cura d’aquestes plantes.

Les següents activitats són, a més a més del manteniment: regar, netejar males herbes, replantar i fer una primer collita. A partir d’aquí poder assecar-les i obtenir productes derivats d’aquests herbes i conèixer-les a través de l’estudi i elaboració d’un herbari.

Actualment, i gràcies a un nou espai que es va crear el curs 2015-16, hem pogut ampliar el jardí amb diferents espècies, afegint també les que ens han oferit a l’escola de jardineria.

A hores d’ara ja tenim elaborats tota una sèrie de productes que podrem oferir-vos amb tota la nostra il•lusió a la festa de St. Jordi, com ara olis aromàtics per acompanyar alguns àpats, així com oli de lavanda per fer massatge, crema de calèndula pels llavis, i sabonets.

Tota una bonica experiència que ens condueix a un projecte tipus empresarial, on l’objectiu principal és estimar la natura i respectar-la.