PROJECTE INTERGENERACIONAL ENTRE JOVENT I PERSONES GRANS

L’alumnat de 5è, aquest curs escolar, inicia un projecte anomenat “Projecte intergeneracional entre jovent i persones grans”. En què consisitirà? L’escola i el Centre Geriàtric de Lleida oferirem un entorn de convivència per compartir records, experències, vivències i aprenentatges entre joves i avis.

Avui a la tarda hem fet una primera trobada on la Joana (educadora social), en Michel (el fisiterapeuta) i la Paula (l’enfermera) ens han sensibilitzat amb el tema visionant 2 vídeos. I sabeu també qui ha vingut? La Teresa, una àvia molt eixerida de la residència. Hem compartit una estona molt agradable amb ella, li hem fet preguntes i ens hem emocionat junts.

La propera trobada serà al desembre on farem una cantada de nadales tots junts, alumnat i avis.
Al febrer cada nen i nena, serà apadrinat per un avi o àvia que els hi explicaran el moment més feliç de la seva vida.
Al març farem una altra trobada on l’alumnat portarà als avis aquest moment feliç plasmat en forma de collage, dibuix,…
I a finals de maig ens acomiadarem fent una altra activitat conjunta.

És un projecte molt engrescador, enriquidor i que de ben segur ens aportarà beneficis, tant a nivell emocional com d’aprenentatges i de sensibilitazció.

Us deixem amb algunes fotos, un vídeo del moment i també els vídeos que hem vist plegats.