Programa de la Fira de l’Alba

Benvolgudes famílies,

Tal com us ha informat l’escola, el pròxim dissabte 3 de juny tindrà lloc la “Fira de l’Alba”.

L’horari previst és el següent:

• De 18:00h a 20:30h: activitats dirigides per l’escola Alba.
  • 18:00h: inici de la venta de tiquets dels entrepans per sopar (els diners recaptats són per finançar les despeses de la festa).
  • 21:15h: s’obre la barra de l’AMPA i podeu agafar els entrepans i la beguda.
  • 22:30h: “ALBA ROCK” Tots a ballar!
  • 00:30h: Fi de Festa

PROGRAMA COMPLET en aquest enllaç (clica).

Un cop s’acabin les activitats organitzades per l’escola, la Junta de l’AMPA entregarà els entrepans que heu anat comprant durant la tarda i soparem tots/es plegat/des a la pista de l’escola, tot esperant el moment del concert, que un any més, comptarem amb la presència del grup ALBA ROCK, format en la seva majoria per pares de l’escola i que ens amenitzaran la nit amb la seva música.

Hi haurà servei de bar durant l’estona de ball.

Per a una bona organització i avituallament, cal que feu la vostra inscripció al següent formulari:

FIRA DE L’ALBA (feu clic).

RELACIONAT:

banner-alba-rock-5

Ens ho passarem molt bé!!!!!