Primera trobada per preparar el carnaval 2017

Benvolguts i benvolgudes, carnaval-clip

Amb molta il·lusió i ganes de passar-ho bé, mares i pares que formem l’AMPA de l’Escola Alba, vam voler participar en la desfilada de Carnaval 2016 de Lleida.

Recordem que, tot i que ho vàrem organitzar amb poc temps, va ser un gran èxit, ja que tant grans com petits, vàrem gaudir moltíssim i vam decidir que seria genial poder-ho repetir el pròxim curs.

Doncs bé, no voldríem que el temps se’ns tirés a sobre i ens agradaria començar per fer un grup de mares i pares amb una única finalitat: aconseguir un carnaval pels nostres fills i filles únic!

La Junta de l’AMPA de l’Escola Alba gestionarà tots els permisos i coordinarà totes les reunions que s’hagin de dur a terme, però no organitzarà aquesta activitat. L’AMPA la formem totes les mares i pares, per tant, és necessària (en la mesura que pugueu) la participació de tots i totes en la preparació de carnaval.

La primera trobada, hem pensat per fer-la el dijous dia 24 a les 20.30h al menjador de l’escola.

Us deixem un petit formulari per poder-vos inscriure: CARNAVAL 2017

Veniu preparats amb moltes idees!

Salutacions,

AMPA Escola Alba