Plàstica CI: Ens disfressem!

Durant les últimes setmanes, els alumnes de Cicle Inicial han estat treballant i elaborant el disseny de la seva disfressa a l’activitat extraescolar de plàstica.

De mags, d’animals, de pirates, d’astronautes, de monstres, de prínceps, de princeses, de súper-herois, de súper-heroïnes… Cadascú ha deixat volar la seva imaginació i ha creat la disfressa dels seus somnis.

Els infants han gaudit molt creant el seu propi disseny, escollint els personatges, les formes, els colors… han sigut els protagonistes de la seva pròpia història.

Ara us ho deixem a les vostres mans… podeu aprofitar les idees dels nostres dissenyadors per disfressar-vos!

Aprofitant la creativitat dels nostres nens i nenes, avui hem estrenat una nova decoració a les parets de l’escola! Ha quedat genial!!

Us deixem una mostra de fotografies per a què gaudiu:

?