PINK LADY

El dia 18 de novembre de 2019 l’alumnat de 6è vam fer una excursió a FRUILAR, una empresa de fruita.

• Primer vam anar als camps on es cultiva la Pink Lady, allà va començar una missió: Ajudem a la Mathilde a salvar la producció de la poma Pink Lady. També ens van ensenyar com es recollien les pomes, i fins i tot, en vam poder tastar…
  • Després vam anar a la fàbrica on es feia el procés de selecció i conservació de les pomes per a la seva posterior venda. El primer que vam fer va ser esmorzar un entrepà i una poma Pink Lady. Estava tot decorat de Halloween i feia molt de goig. A continuació vam entrar a les càmares frigorífiques i després vam anar a veure on netejaven i empaquetaven les pomes. A més a més, vam fer un escape room sobre Mathilde, la maldició de la poma.
  • Per finalitzar ens van donar una bossa amb un paquet de sis pomes Pink Lady i un túpper per posar-hi la poma a l’escola.

Aquí podeu mirar unes fotos de la sortida.

Fer per: Juan David Gutierrez i Jordi Freixes

Aneu a la barra d'eines