PETITS EMPRESARIS DE PONENT

L’activitat “Petits Empresaris de Ponent”  és una activitat d’emprenedoria.

Consisteix en fer un cicle complet de creació d’una empresa en totes les fases al llarg d’un curs escolar.
Acompanyats de les mestres els nens promouran la creació d’una empresa: la constituiran i en faran els estatuts, decidiran la  inversió que volen fer, el nom i la imatge de l’empresa, triaran els càrrecs de president, secretari i tresorer,  proposaran prototips a fer de forma artesana, els vendran, portaran la comptabilitat i… si ho fan correctament retornaran les inversions i obtindran un benefici.
El cicle es tancarà al final de curs amb el tancament econòmic i una celebració amb els beneficis obtinguts.

Un any més l’escola participa en aquest projecte tan motivador! Aquest divendres vam fer les votacions per escollir el president, el secretari i el tresorer I vam signar l’acta de constitució. També vam aprovar els estatuts i vam fer la demanda del CIF. Serem uns grans empresaris i empresàries de la nostra cooperativa ALBAROMÀTICA!