LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

CURS 2020-2021

Donada la situació actual hem realitzat canvis significatius a l’organització de les activitats extraescolars.

Aquesta organització ha estat aprovada per Consell Escolar i us recordem que les activitats es duran a terme tot el curs i l’assistència serà obligatòria, amb la qual cosa cada alumne/a hi haurà de participar per al bon funcionament de l’escola.

A continuació us esmentem per cicles les diferents activitats:

L’alumnat de EI3, fa migdiada després de dinar, en horari de 13.30 a 14.40, a l’aula de psicomotricitat i a l’aula restaurant.

• EXTRAESCOLARS Educació Infantil (EI4 – EI5) Horari: 13.45 – 14.45h

L’oferta engloba un conjunt de 6 activitats, disposades de tal manera que els infants puguin desenvolupar competències en diferents àmbits. Tot l’alumnat participa de manera rotativa a les diverses activitats, distribuïts per GRUPS DE CONVIVÈNCIA.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS CICLE INFANTIL

• EXTRAESCOLARS Cicle Inicial Horari: 14 a 15h

La proposta comprèn un conjunt de 5 activitats, disposades de tal manera que els infants puguin desenvolupar competències en diferents àmbits. Tot l’alumnat participa de manera rotativa a les diverses activitats, distribuïts per GRUPS DE CONVIVÈNCIA.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS CICLE INICIAL

• EXTRAESCOLARS 3r Horari: 14 a 15h

L’oferta inclou un conjunt de 4 activitats, disposades de tal manera que els infants puguin desenvolupar competències en diferents àmbits. Tot l’alumnat participa de manera rotativa a les diverses activitats, distribuïts per GRUPS DE CONVIVÈNCIA.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS CICLE MITJÀ 3r

• EXTRAESCOLARS 4t i Cicle Superior Horari: 13 a 14h

L’oferta inclou un conjunt de 5 activitats, disposades de tal manera que els infants puguin desenvolupar competències en diferents àmbits. Tot l’alumnat participa de manera rotativa a les diverses activitats, distribuïts per GRUPS DE CONVIVÈNCIA.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS C.M I C.S 4t

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS CICLE SUPERIOR 5è

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS CICLE SUPERIOR 6è

CURS 2019-2020

• A l’escola, realitzem unes activitats d’oci per a l’alumnat de tots els cicles de primària.

D’una a dues del migdia, els nens de cicle  superior, fan les activitats que escolleixen mesos abans de començar el nou curs escolar.  De dues a tres, les fan la resta de primària. Val a dir que cicle inicial fan anar una altra organització, els grups s’identifiquen amb una sèrie de colors.

• Les activitats que realitzem són les següents:

Futbol, bàsquet, dansa, escalada, robòtica, informàtica, plàstica, teatre, cinema, emocions, batucada, entre d’altres…

A continuació us deixem un recull de fotografies.

Fet per: Maria Valdivia, Aina Torres i Sandra Piquer.