LA DIETISTA A L’ESCOLA ALBA

El dimarts 18 de setembre, la Naila Martínez, nutricionista de l’Escola Alba, ens va fer una xerrada molt interessant. Ens va explicar quins aliments són necessaris per la nostra salut i també els sucres que hi ha a cada aliment. Donat que hi ha nens i nenes que es queixen del menjar de l’escola, ens va explicar que ni ella ni els professors fan el menú sinó que es decideix des de la Generalitat de Catalunya. Finalment vam fer un joc. Vam aprendre moltes coses.

ALBA, CLARA,CLÀUDIA i NARCISO (5è)

Un dia de setembre va vindre la dietista a l’escola i ens va explicar que hem de menjar saludable i no menjar tant sucre perquè sinó podríem ser diabètics. Hi ha uns aliments que no són molt saludables perquè tenen massa sucre. Sabíeu que els nens d’avui en dia surten de casa amb 40 grams de sucre i en un dia n’han de menjar 10 grams? També ens va explicar que en els primers 15 minuts el cos crema el sucre i els carbohidrats i als 30 minuts el cos entra a la crema de greix.

BIEL, MARC, AMARU, ALEIX i BIEL B. (6è)