LA BATUCADA: de l’esclavatge a la festa

El dimecres passat 1 de febrer, a les nou i quart, vam sortir de l’escola cap a l’Auditori municipal Enric Granados.
Vam arribar a les nou i mitja i al cap de poca estona va començar l’espectacle “BATUCADA: de l’esclavatge a la festa . Van apagar els llums i va aparèixer una noia que corria perquè perdia l’avió. Però al final el van retardar una hora i mentre espera llegeix un llibre màgic. Del llibre apareixen quatre nois, que canten i toquen diferents músiques de tot el Brasil i expliquen l’origen de la batucada. La noia els acompanyava amb instruments i també cantant.
Ens va agradar molt perquè vam veure i escoltar molts tipus de musiques Brasileres i africanes.

Alumnes de 6è A