Inscripció Tallers de juny i Casal d’estiu

tallers-17-inn

Com ja us vam informar fa unes setmanes, des de l’AMPA de l’escola estem organitzant dos projectes molt interessants per tal que els alumnes gaudeixin del seu temps de lleure.

D’una banda, el projecte de Tallers per a les tardes de juny que es desenvoluparà per completar la jornada intensiva de l’escola.

• Horari: de 15:00h a 16:30h.
  • Inici: dilluns 5 de juny
  • Finalització: dimecres 21 de juny.

Organització:

Cada dia es durà a terme un taller diferent, el qual girarà entorn el centre d’interès “Els oficis”.

Estem treballant en la planificació de totes les activitats. Us informarem més endavant dels horaris concrets i les activitats que es realitzaran.

D’altra banda, volem planificar el Casal d’Estiu  per tal que els i les alumnes de l’escola puguin gaudir de l’inici de l’estiu amb nosaltres.

Dates:

• Inici: dijous 22 de juny
  • Finalització: divendres 30 de juny.

Organització:

casal

IMPORTANT! Per tal de saber si el Casal d’Estiu finalment es durà a terme, necessitem la confirmació d’assistència, ja que es requereix una ràtio mínima.

Inscripcions:

Les inscripcions als Tallers per a les tardes de juny i al Casal s’hauran de fer mitjançant el formulari web:

Tallers juny i Casal estiu 2017

Us recordem que el proper divendres 31 de març finalitza el període d’inscripció als Tallers de juny i al Casal d’estiu 2017.