ETIQUETATGE NUTRICIONAL

CICLE D’ACTIVITATS FAMILIARS A L’ESCOLA ALBA

Divendres 8 de febrer  a les 17.00h (entrada lliure).

XERRADA – TALLER sobre Etiquetatge Nutricional.

Per la dietista-nutricionista Naila Martínez

Molts cops llegim etiquetes però no sabem interpretar si un aliment és saludable o no.

En aquesta xerrada aprendrem quins són els conceptes clau que hem de mirar a l’hora de llegir etiquetes, ingredients, informació nutricional.
També es resoldran dubtes sobre el nou etiquetatge NUTRI-SCORE que ha anunciat el Ministeri de Sanitat per a aquest any 2019.

Durant la xerrada hi haurà servei gratuït de monitoratge (a partir de les 17.00h).

Per a una bona organització, us demanem que us inscriviu en el següent formulari (fins el 6 de febrer)ASSISTÈNCIA i MONITORATGE (feu clic)

Us esperem el divendres 8 de febrer a les  17.00 h al menjador de l’escola!