SORTIDA AGRAMUNT-CM

Al llarg del primer trimestre els alumnes de cicle mitjà van visitar l’Espai Guinovart d’Agramunt on hi ha obres exposades permanentment de Josep Guinovart i Bertran. Aquesta sortida  és la cloenda del projecte treballat, a l’escola, als tallers de Visual i Plàstica. Els de tercer van anar el divendres 10 de novembre i els de quart el divendres 17 de novembre. També vam visitar el refugi antiaeri situat sota el temple romànic de l’església de Santa Maria d’Agramunt que ha estat recuperat com a símbol i mostra del que va viure la població durant la guerra civil.

Ens ho vam passar molt  bé!! Aquí us deixem la mostra de fotografies!! Teniu un àlbum per 3r i un àlbum per quart!!

Àlbum 3r:

Àlbum 4t: