ESCOLA DE JARDINERIA

L’alumnat de 6è, el dijous 30 de març vam visitar l’Escola de jardinera de l’Ajuntament de Lleida, per tal de poder aprofundir i aprendre temes nous d’acord al nostre projecte sobre plantes medicinals i aromàtiques que treballem a l’escola Alba.

Algunes dels tallers que vam dur a terme són:

TALLER 1 :
MULTIPLIQUEM PLANTES PER ESQUEIXOS
Espai: dins l’ hivernacle.
Descripció: multipliquem plantes amb esqueixos de plantes aromàtiques.

TALLER 2:
MULTIPLIQUEM PLANTES PER LLAVOR
Espai: taules de treball a l’exterior a la zona dels cubículs de terres.
Descripció: sembrem llavors sembra directa sembra en substrat continu sembra en alvèols.

TALLER 3:
JOCS JARDINERS
Espai: pista poliesportiva
Descripció: jocs de cucanyes amb material i eines de jardineria.

TALLER 4:
ESBARJO DESCANS
Espai: zona porxo de l’escola de jardineria.
Descripció: esmorzar i descansar.

Ens va resultar una activitat de matí molt agradable i interessant d’acord als nostres objectius.
Agraïm la proposta de la Sra. Yolanda (mare de l’alumne Pau Sarrat), així com l’atenció de tot l’equip de l’escola de jardineria, mestres i alumnat.

A continuació us deixem una fotografia de la Yolanda i en Pau i moltes més imatges.