DIA MUNDIAL DE LA TERRA

Avui dia 22 d’abril és el Dia Mundial de La Terra, dia per celebrar, ajudar i, si podem, fer que cada dia els nostre planeta sigui més saludable per a tots els éssers que hi habitem.

Des de  Kilian Jornet Foundation, ens han fet arribar una proposta fàcil, pràctica i útil per fer que cada racó sigui net i saludable: la Plogga week.

Es tracta de fer una recollida selectiva de brossa en entorns naturals durant la setmana del 19 al 25 d’abril de 2021.

És per això que ahir dimecres dia 21 d’abril a la tarda, amb  l’alumnat de 5è, vam fer una caminada pels voltants de l’escola. Vam separar el plàstic, el paper, el vidre i la resta. Avui hem pesat cadascun dels grups de deixalles i hem omplert una fitxa. D’això se’n diu plogging que és una altra manera de fer esport i a la vegada ser respectuós amb el medi ambient.

Aquí en teniu els resultats:

– Punt net: 29,46 kg

– Plàstic: 18,42 kg

– Rebuig: 26,07 kg

– Vidre: 3,56 kg

– Paper: 0,5 kg

Total de brossa recollida: 78,01 kg

Al final de la setmana esperem haver deixat els nostres entorns naturals propers molt més nets!!!

Us deixem amb unes imatges.