Col·labora amb l’acampada en família 2017!

tenttBenvolgudes famílies,

Estem preparant una nova edició de l’Acampada en família a l’escola, que tindrà lloc el dissabte 17 de juny.

Per poder-la dur a terme necessitem de la participació i col·laboració de tots vosaltres, pares i mares de l’escola.

Es tracta de formar un grup per realitzar les activitats de nit:

• Photocall
  • Un túnel de contes
  • Cerquem estels pel pati
  • Observem a través del telescopi
  • Taller nocturn de lightpainting (tècnica fotogràfica per a pintar amb llum, es recomana dur càmera fotogràfica i trípode).

Hi col·laboreu?

Ja ho veieu, tenim moltes propostes, així que us animem a participar i a col·laborar-hi com a voluntaris! Envieu-nos un correu electrònic a ampaescolaalba@gmail.com amb el telèfon de contacte i l’activitat on us oferiu. També acceptem altres suggeriments i propostes!

FEM COMUNITAT, FEM ESCOLA!