Casal 2019: Els JJOO de l’Alba

La setmana passada vam realitzar el Casal d’estiu; l’alumnat va poder gaudir d’una setmana plena d’esport, aventures i jocs, participant als Jocs Olímpics!

Dimarts, vam fer un recorregut pels diferents continents, per tal de conèixer i practicar esports i jocs de diferents països d’arreu del món.

Dimecres, vam participar al “Decathló olímpic”, on ens vam convertir en atletes i vam participar a les proves més importants; a més, van dissenyar la samarreta del casal.

Dijous, vam participar ens vam endinsar en els JJOO d’hivern i vam realitzar una cursa d’orientació per tota l’escola! a més, vam conèixer les mascotes de les olimpíades i vam crear la nostra pròpia mascota…

Finalment, divendres vam participar al joc de “Qui coneix els JJOO?”. Una competició de preguntes i respostes per tal d’evidenciar tot el que vam aprendre al llarg dels dies.

Ens ho vam passar d’allò més bé!!!

A continuació, us deixem un resum de les imatges: