CAMINADA DE PRIMAVERA ESCOLA ALBA

Benvolguts i benvolgudes,

Com ja us vam anunciar en les activitats previstes per aquest curs, el dia 7 d’abril hi ha el “vermut i pícnic” al pati de l’escola a les 12.30h i, donat que  aviat arribarà la primavera,  des de Comunitat Escola Alba estem preparant una caminada pel voltant del riu per donar-li la benvinguda.

HORARIS:

• A les 10.15h concentració a l’escola.
  • A les 10.30h sortida conjunta dels dos recorreguts (més informació al peu de la pàgina).
  • A partir de les 11.30h arribada dels/les caminadors/es.
  • De 11.30h a 12.30h preparació de les taules i cadires per dinar(ho heu de dur vosaltres).
  • De 12.30h a 13.30h vermut popular.
  • De 13.30h a 17.00h dinar (l’heu de dur vosaltres).
  • De 17.00h a 18.00h recollida i neteja de tots els espais utilitzats.

Us recordem la importància d’estar pendents en tot moment dels vostres fills i filles. L’organització declinarà qualsevol tipus de responsabilitat.

CAL INSCRIURE LA VOSTRA PARTICIPACIÓ abans del dia 2 d’abril mitjançant el següent formulari: CAMINADA DE PRIMAVERA ESCOLA ALBA (feu clic).

A MÉS A MÉS:

Aquesta activitat (la caminada, quedar-vos a dinar o bé, fer les dues coses) tindrà un cost de 1,5€ per persona que us cobrarem en el rebut de maig.

Hi haurà servei de bar (aquestes begudes si que caldrà abonar-les al moment). NO DISPOSAREM DE GOTS D’UN SOL ÚS.

El dinar l’heu de portar fet des de casa. També cal que porteu la taula, les cadires, els coberts, plats, gots, tovallons de paper… en definitiva, tots els estris propis i necessaris d’un dinar.

RECORREGUT DE LES CAMINADES:

Totes dues caminades surten i caminaran juntes durant 3,2 km. aproximadament (punt 3).  A partir d’aquí, si agafeu el recorregut curt, haureu de continuar recte fent en total, 3,8 km.  aproximadament. Si gireu cap a l’esquerra fareu el recorregut llarg i anireu a buscar un altre cop el camí del riu. A l’arribada a l’escola, haureu fet 5,7 km. aproximadament.

NORMATIVA:

• La sortida serà a les 10.30h per tothom.
  • Els nens i nenes menors d’edat estan en tot moment sota la responsabilitat del seu familiar (mare, pare, tutor…) o adults en qui hagin delegat, els quals vetllaran del compliment, per part dels menors, d’aquest reglament.
  • L’organització no es fa responsable dels accidents i/o altres perjudicis que la participació en la caminada pugui ocasionar als inscrits, abans, durant o després d’aquesta.
  • En el recorregut, s’ha de creuar una via oberta a la circulació i transcorre per un camí d’horta, havent de circular en tot moment pel costat dret de la plataforma, deixant l’esquerra per als vehicles que puguin circular en sentit contrari.
  • Els/les participants hauran de respectar les indicacions que els puguin fer el personal de l’organització i si hi ha, els agents de trànsit.
  • Els/les participants hauran de caminar. En cap cas no és una cursa o n’hi ho pretén.
  • Els/les participants es comprometen a respectar les normes de civisme i de respecte als paratges naturals, com els espais de dins i fora de l’escola. És necessari deixar l’entorn net.
  • El sol fet de participar en la caminada implica l’acceptació i el compliment d’aquest reglament.