ALBASHOWCONFINAMENT

Hola a tothom!

Avui a l’escola, dins d’una jornada habitual, teníem preparada com a cloenda del trimestre l’ALBASHOW que realitzem cada any. En què consisteix? En convertir el cicle superior en sales de cinema on poder escollir la pel·lícula que desitgeu.

Donada la situació present que fa inviable aquesta activitat, us volem fer una proposta que podeu realitzar a casa, acompanyats dels vostres.

Us deixem una proposta cinematogràfica:

CAMPEONES, guanyadora del premi Goya a la millor pel·lícula del 2019.

Podeu trobar la pel·lícula en el següent enllaç:

Es tracta d’una comèdia dramàtica de 2018 dirigida per Javier Fesser. Narra la història de Marco, un entrenador de bàsquet que haurà de fer-se càrrec d’un nou equip molt especial.

Agafeu les crispetes i una beguda, i cap al sofà, a passar una bona estona!

No us la podeu perdre!

Tot desitjant que s’acabi aviat aquest confinament, gaudiu de la nostra proposta.

Una abraçada,

L’equip de CS