A 6è ENS VISITEN DUES EXPERTES EN VACUNES

El dia 24 d’octubre ens van visitar, a 6è, dues infermeres, una mare de l’escola i l’altra infermera del cap.

Les infermeres es dediquen, entre d’altres tasques, a vacunar als nens i nenes dels instituts o escoles.

Ens van recordar la importància de vacunar-nos per no patir malalties greus, entre elles: Papil·loma, Hepatitis, Meningitis, Varicel·la…

Us deixem l’adreca del vídeo “A l’escola, vacuna’t” un vídeo informatiu, adreça’t a alumnes del programa de salut escolar.

També us ensenyem el decàleg de les vacunes.

Ara a esperar el dia 28 de novembre, primer dia de vacunes per l’alumnat de 6è de la nostra escola.