1r DIA DE COLÒNIES ALUMNAT 6è

Ahir dimarts 31 de juny, l’alumnat de 6è va iniciar les seves últimes colònies de l’Escola Alba.
A les 07:30 vam agafar l’autocar al pavelló Barris Nord i ens vam dirigir cap a la comarca de la Garrotxa. Vam fer una petita parada per esmorzar a l’àrea de serveis del Gurb. A continuació vam fer una visita a la cooperativa de la Fageda d’en Jordà, gaudint de la màgia de l’entorn i coneixent de prop el projecte, la seva filosofia, la granja i els processos d’elaboració dels productes, que també vam tastar: un deliciós flam de vainilla.
Tot seguit vam baixar al cràter del volcà de Santa Margarida i cap a la casa de colònies que hi faltava gent!
Ens vam instal·lar als dos edificis: el Rocacorba i el Ginestà, ens vam dutxar i vam anar a sopar: mongeta i patata, peix arrebossat amb amanida i crema catalana. L’aigua de la casa està boníssima!!!
A la nit vam fer un joc i cap a dormir que avui ens espera un dia ben intens!!!
Ens ho estem passant pipa!