VALLVERDÚ A LES AULES

Avui al matí hem tingut una visita molt especial: en Josep Vallverdú.
L’han acompanyat també, la molt honorable consellera de Cultura de la Generalitat de Catalunya, la Natàlia Garriga; la directora de la Institució de les Lletres Catalanes, la Izaskun Arretxe; el director dels Serveis Territorials d’Educació a Lleida, en Claudi Vidal i el regidor de Joventut, Educació i Ocupació de la Paeria de Lleida, en Xavi Blanco.
Hem anat, plegades i plegats a una aula, on l’alumnat ha pogut realitzar-li preguntes i llegir-li alguns poemes.
Ens ha fet molta il·lusió la seva visita. 100 anys de Vallverdú, un bon motiu per celebrar-ho i apropar la cultura a les aules.
Gràcies per pensar en nosaltres i fer present, a través dels seus petits relats, la Isabel Arqué, fundadora de l’escola.