SETMANA DE LES LLENGÜES A LA COLLA PETITA

La setmana del 15 al 19 de novembre, a l’Escola Alba vam celebrar la setmana de les llengües, centrant-nos en aquelles que estudiem durant tota l’escolaritat: el català, el castellà, l’anglès i el francès.

El dilluns, la colla petita vam tenir la sort de que ens expliquessin un conte en anglès: Rainbow fish. Ens van explicar la història del peix irisat d’una forma divertida, amb titelles i amb música d’un violí en directe.

El dijous al matí, ens van visitar la Magda i la Kathrin, la padrina i una amiga del Gerard Sol de la classe dels unicors d’EI3. Ens van cantar cançons i ens van explicar el conte dels Tres porquets.

Finalment, durant la setmana vam treballar frases senzilles amb tots els idiomes i vam elaborar unes bafarades amb la mateixa frase però amb diferents idiomes.

Va ser una setmana molt divertida i vam aprendre moltes coses!

Si voleu veure què vam fer, cliqueu a la imatge.