L’EQUIP DIRECTIU

Hola, som la Jana, la Maria i  la Mar i  avui us parlarem de l’equip directiu de la nostra escola, l’escola Alba.

L’equip directiu està format per: en Jaume, la Teresa i la Lola, que són els que dirigeixen tota l’escola.

El Jaume és el director, la Teresa és la cap d’estudis i la Lola és la secretària.

Fan reunions els tres junts i pensen idees per la millora de l’escola. Després es reuneixem amb la resta de mestres i AMPA.

També tenim a l’Aurora, l’administrativa.

Aquí teniu algunes fotografies dels membres de l’equip directiu i dels espais on treballen.