Visita de la Júlia Sanfeliu a la classe del Marraco

Durant les hores d’assemblea una de les activitats que fem és obrir els “pots del jo” i resulta que dins del pot de JO PROPOSO hi ha hagut diverses vegades peticions de veure algun bocí del programa OH HAPPY DAY!

Llavors, tenint en compte que un dels grups que aquest any hi participava té una ex alumna de l’escola, vam aprofitar per descobrir les JUKEBOX.

Aquesta noia és la Júlia Sanfeliu i avui ens ha vingut a visitar a la classe. Tots nosaltres hem conversat amb ella i li hem fet moltes preguntes. També ens ha cantat una cançó a capel·la i ha signat un autògraf a cada nen/a!!

Hem passat una bona estona tots plegats!!!

M. Carme Capdevila