Video del CONGRÉS DE PETITS CIENTÍFICS

Aquí us deixem la gravació del CONGRÉS DE PETITS CIENTÍFICS I CIENTIFICS, que va tenir lloc ahir dijous a les 16 online en la plataforma zoom.

Congrés que es va seguir en directe per youtube i que ara podeu ja el podeu tenir a les mans.

Treball entorn enguany a la SOSTENIBILITAT, tema de gran importància darrerament. Nosaltres ens vam concentrar en la QUALITAT DE L’AIRE DE LA NOSTRA AULA. I vam desenvolupar tot un projecte entorn a la SALUT O ENERGIA?

SI voleu saber alguna cosa més, teniu l’oportunitat d’escoltar als representants de la nostra escola la ZOE i l’ORIOL que ho vam fer molt bé, en representació dels seus companys i companyes.

També teniu la possibilitat d’escoltar els projectes de les altres escoles participants.

Aquí us deixem el vídeo!

PENSA GLOBALMENT, ACTUA LOCALMENT