UN REGAL MOLT ESPECIAL A EI-5

Acabar aquest curs ha estat una autèntica aventura. Una aventura de moments molt especials que hem pogut gaudir, només, dins de l’escola. En aquests moments hem trobat a faltar l’acompanyament d’unes famílies molt implicades que aquest curs no han pogut estar presents en les nostres estones.

La setmana passada, els nens i nenes d’EI5 vam poder gaudir d’un matí molt especial, ja que les famílies d’EI5 ens van regalar tres noguers per plantar al nostre pati. Vam plantar-los junts, perquè quan creixin faran una ombra molt bonica i molt gran on podrem gaudir de la frescor de les seves fulles i on podrem observar el pas del temps i, fins i tot, tastar alguna nou. Són uns arbres que creixen poc a poc i que els nens i nenes d’EI5 podran veure créixer al llarg dels anys d’escolaritat.

Durant el matí vam baixar al pati amb grups bombolla i allí ens esperava l’Oriol, preparat per llegir-nos un text preciós que les famílies ens vau enviar. Després, amb la seva ajuda, vam posar l’arbre i hi vam tirar terra, compost i adob perquè creixin ben forts i ben alts. Finalment vam posar unes fustes perquè no caiguin i vam regar.

Des d’aquell dia, cada vegada que mirem al pati i veiem els noguers, pensem en tots vosaltres, famílies i alumnes, i en tot el que ens heu aportat durant aquesta etapa.

Estem immensament agraïdes i us donem les gràcies per ser-hi sempre. Us desitgem el millor en la nova etapa de primària!