TERCERA RODA DE TALLERS COLLA PETITA

A la Colla Petita hem acabat durant aquest mes de febrer la 3ª roda de Tallers!. Els tallers han estat els següents:
Taller plàstic: Al taller plàstic hem conegut un artista nou, l’Alexander Calder. Després, en petit grup, ens hem convertit en autèntics escultors i escultores i hem elaborat les nostres escultures amb material reciclat. Per acabar, cada grup ha pensat un nom per a la seva escultura i han signat per saber qui són els autors i autores de cadascuna de les obres d’art. L’escola es convertirà en un veritable museu!
Taller de música: Al taller de música hem treballat a partir de diferents estris de cuina que ens han portat les famílies. És increïble la música que podem fer amb aquests instruments improvisats!
Taller aula fosca: Experimentem amb la llum de diferents colors i formes. Amb llanternes juguem amb les ombres, tubs de colors, miralls, etc.
Taller aula viva: Observem i descobrim diferents nius i ous i la importància de reciclar per mantenir el nostre entorn.
Taller emocions: Fem un recordatori de les emocions treballades i expliquem com ens sentim avui i perquè. Presentem el conte de “Molt enfadat”. Prèviament parlarem sobre que ens fa sentir ràbia i com actuem quan la sentim. Visualitzem el conte i en parlem. Finalment aprenem una tècnica de relaxació i ens fem massatges.
Taller del restaurant: Al restaurant continuem treballant el llenguatge oral i ens iniciem en el procés lectoescriptor a través del joc.
Taller jocs matemàtics: Al taller juguem amb les matemàtiques. Hem treballat les figures geomètriques i els nombres jugant al bingo.
Taller “Let’s move”: A “Let’s move” ens pintem la cara i ens disfressem, i ens ho passem d’allò més bé jugant i imaginant que som tot tipus de personatges”
Taller experimentació: A partir de caixes de fusta, rampes i pilotes, fem hipòtesis al voltant del que podem fer amb aquest material ofert. Deixem experimentar de manera lliure als alumnes. Un cop fet l’experiment, arribem a la conclusió de que aquells “tobogans” que han sortit són “rampes” i elles ajuden a les pilotes a anar més lluny o més a prop en funció de la seva alçada. També arribem a la conclusió de que quan més pesen les pilotes, més lluny van al tirar-les en la mateixa rampa. Tota una descoberta!
MIREU, AQUÍ EN TENIU UNA MOSTRA