TERCERA RODA DE TALLERS A INFANTIL

Estem acabant la tercera roda de tallers a Educació Infantil. Aquí teniu un petit resum del que treballem a cada taller:
– Tecnologies, treballem amb els robots BEE-BOTS i ens iniciem en la robòtica treballant els conceptes espacials.
– Decoració, decorem les finestres i deixem l’escola ben bonica.
– Grafismes, treballem el traç de línies rectes horitzontals i verticals, corbes, ziga-zaga…, segons el model donat que vulguin imitar.
– Let’s move, juguem al pica paret d’animals en anglès i ens movem com ells. Després fem un circuit on les explicacions també són en anglès.
– Experiments, fabriquem electricitat estàtica. A partir d’un globus i fregant una bufanda o el nostre propi cap, creem electricitat estàtica i fem màgia! S’enganxen paperets, fideus i el nostre cabell s’aixeca i s’aguanten els globus al cap.
– Taller de matemàtiques: A partir de l’Elmer treballem geometria i mesura. Per grups construïm un Elmer amb multi-cubs i plantegem algunes preguntes. Descomponem la figura amb colors i el comparem. Finalment descobrim quan mesura l’Elmer convertit en una línia.
– Aula viva, parlem i observem com creix una llavor i fem la presentació en un paper. Anem a l’hort a collir espinacs per fer una amanida i en fem un tastet.
– Música, treballem les cançons tradicionals i escollim les que més ens agraden, després les interpretem acompanyant-les amb danses, instruments, titelles…
– Emocions, parlem de com ens sentim, recordem les emocions treballades i mirem el conte “Molt enfadat”. Aprenem tècniques per controlar la ràbia i per relaxar-nos.