Tercer torn de natació

Benvolgudes famílies, boys-and-girls-unisex-adjustable-swimming-glasses-scuba-diving-masks-anti-fog-goggles-masks-dive-children

Com ja sabeu, dins de les activitats organitzades per l’AMPA, hi ha el curset de natació per a tots els alumnes de EI-3 fins a 6è nivell que voluntàriament hi vulguin assistir.

D’octubre a desembre i de gener a març, ja s’han realitzat dos cursets i us volem informar que si esteu interessats, aviat començarà el 3r torn.

(Tots els que ja esteu inscrits rebreu pròximament una circular recordant-vos l’opció triada).

Els cursets se realitzen a la piscina del Col·legi Episcopal de Lleida (Dr. Combelles, 47), amb una durada de 50 minuts cada sessió. L’activitat la porten a terme els professors/es i monitors/es que el Col·legi Episcopal té per aquesta finalitat i, són els pares els responsables de portar i recollir els/les nens/es a la piscina.

Les places són limitades i en cada horari hi ha una demanda específica. És per això que s’atendrà la vostra demanda per ordre d’inscripció.

Horaris:

• Dimarts del 21 de març al 30 de maig, de 17.40h a 18.30h (3 places de cicle infantil)
  • Dissabtes del 01 d’abril al 17 de juny (15 d’abril i 13 de maig no hi haurà classe),
    de 10:00h a 10:50h (2 places)
    de 11:00h a 11:50h (7 places per alumnes que ja tenen idea de nedar)

Tots els que esteu interessats en que el/la vostre fill/a participi en aquest curset i, per tal de fer la previsió i reserva de la piscina, heu d’omplir el formulari: Curset de natació (clic) abans del 16/03/17.

Salutacions,
AMPA Escola Alba